Tauron -> DUON
r***@konto.pl
2014-02-11 11:07:52 UTC
Ktoś migrował?
I jak wyszło cenowo i ogólnie? :)
inteligentny
2014-02-12 16:58:31 UTC
A ile wyliczyli rocznie zysku, nic nie badales? Podziel przez 12 i pewnie
sie zupelnie nie oplaca. Wez pod uwage ze raczej beda 2 faktury (duon,
tauron), inne prognozy i same problemy. Przerabiane w firmie - olac
wszelkich posrednikow. Posrednik to zlo (wydaje mi sie ze ten DUON to jakis
multi posrednik ale nie wiem). Ich strona odstrasza "wyprzedaz pradu" czy
"tani prad".

Rachunek sam w sobie to male wyzwanie, ile skladnikow, jedne liczone tak
drugie inaczej, tu jakas oplat handlowa itd. 50% taniej przez 2mc moze byc
jednak dobre dla tych co grzeja elektrycznie ale zima sie chyba nie
zapowiada sroga :-) Regulaminu nei czytalem ale czy tam nie zjade 50% do
rachunku 100zl czy cos takiego ;-)

Ja radze podchodzic do tego jak pies do jeza. Mielismy umowe z Tauron -
kazli placic stala skladke, pozniej czekales tygodniami na odczyt i
rozliczenie finalne a w efekcie zwrot (w tym czasie pieniazki u nich pracuja
prawda). Same klopoty a do dzis nie chce mi sie wyliczac ile oszczedzilem bo
nie mam na to czasu.

PS
Ale reakacja Tauronu tez jest ciekawa, widziales te reklamy dla staruszkow
kierowane by uwazali z kim i tak w ogole co podpisuja ;-)? To nie o dobro
klienta raczej ale o swoj portfel, o metodzie na wnuczka przy okazji nie
mowili a tylko kazali uwazac na agentow "od pradu". Moze sie obawiaja,
inaczej sensu takiej kampanii nie widze. Dzis u mnie byla babka w mieszkaniu
prywatnym, tez namawiala do tanszego pradu ale szybko zostala splawiona.
r***@konto.pl
2014-02-13 08:40:29 UTC
Wed, 12 Feb 2014 17:58:31 +0100, w
Post by inteligentny
[...]
Ano, spojrzałem na cennik na ich stronie. Prąd droższy niż w Tauronie, a nic o
opłatach przesyłowych nie piszą, więc taniej nie będzie.