Norauto - opony zimowe
jerry
2005-11-21 11:58:31 UTC
Witam,
Czy ktoś kupował/wymieniał opony na zimowe w firmie NorAuto - obok
Auchan na Bielanach?

http://www.norauto.pl/centra_w_polsce_adresy.php?id_centrum=712

Od rana próbuję się do nich dodzwonić i nic. Wiem, że to sztuka wymienić
teraz opony ale ich plus to to, że mają otwarte do 20.30. Pytanie
tylko jakie ceny zimówek?

P.S.
rozmiar 165/70 R 13
jeśli ktoś korzystał z ich usług, lub słyszał proszę polecić bądź odradzić.

Z góry dziękuję.
jerry
Gosi@
2005-11-21 15:56:24 UTC
Post by jerry
Witam,
Czy kto¶ kupowa³/wymienia³ opony na zimowe w firmie NorAuto - obok Auchan
na Bielanach?
http://www.norauto.pl/centra_w_polsce_adresy.php?id_centrum=712
Od rana próbujê siê do nich dodzwoniæ i nic. Wiem, ¿e to sztuka wymieniæ
teraz opony ale ich plus to to, ¿e maj± otwarte do 20.30. Pytanie tylko
jakie ceny zimówek?
P.S.
rozmiar 165/70 R 13
je¶li kto¶ korzysta³ z ich us³ug, lub s³ysza³ proszê poleciæ b±dŒ
odradziæ.
ja wymienialam swoje zimowki wczesniej kupione
wszystko ok!
pozdrawiam
PiWa
2005-11-21 17:05:36 UTC
Post by jerry
[...]
Tam jest drogo, je¿eli chcesz kupiæ to polecam http://netcar.pl lub
http://opony.com.pl .Transport jest gratis a cena du¿o ciekawsza. Wychodzi
taniej nawet z cen± prze³o¿enia w jakim¶ warsztacie.

PW
Faq
2005-11-21 18:05:24 UTC
Post by jerry
P.S.
rozmiar 165/70 R 13
je¶li kto¶ korzysta³ z ich us³ug, lub s³ysza³ proszê poleciæ b±dŒ
odradziæ.
Witam

Tez czeka mnie wymiana opon i tak sie sklada ze dokladnie taki sam rozmiar,
no moze 155/70/R13
ale generalnie podobne, jak cos wybierzesz to napisz...
Narazie zastanawiam sie nad Debica Frigo lub Dayton DW500

Pozdrawiam

F.
r***@alpha.net.pl
2005-11-21 18:46:11 UTC
Post by jerry
Od rana próbuję się do nich dodzwonić i nic. Wiem, że to sztuka wymienić
teraz opony ale ich plus to to, że mają otwarte do 20.30. Pytanie
tylko jakie ceny zimówek?
Wątpię, by mieli taniej niż hipermarket + normalny zakład.

Poza tym polecam pl.misc.samochody, akurat leciały jakieś posty o norauto
(niezbyt pozytywne).
JerzyR
2005-11-22 15:29:35 UTC
Post by jerry
Od rana próbujê siê do nich dodzwoniæ i nic. Wiem, ¿e to sztuka wymieniæ
teraz opony ale ich plus to to, ¿e maj± otwarte do 20.30. Pytanie tylko
jakie ceny zimówek?
jedŒ do Sochackiego - Borowska 2 - praktycznie na skrzyzowaniu z Such±? -
obok PKSu - z ty³u dworca PKP
Maj± ceny bardzo dobre - czynne tez d³ugo.

JerzyR
Wit Ch
2005-11-24 13:02:49 UTC
Post by jerry
Czy ktoś kupował/wymieniał opony na zimowe w firmie NorAuto - obok
Auchan na Bielanach?
[cut]
Post by jerry
jeśli ktoś korzystał z ich usług, lub słyszał proszę polecić bądź odradzić.
Podstawowym dla mnie problemem był zupełny brak kompetencji ludzi
odbierających telefony - nic się nie dowiedziałem. Powiedzieli, że
musze przyjechac (i pewnie stracic kupę czasu i nerwów...).
Wczoraj dowiedziałem się od znajomego, że uslugi swoje wykonują
nieterminowo i na dodatek solidnie porysowali przy montażu kół jedną
felgę aluminiową. Nie swiadczy zbyt dobrze o jakosci uslug. Podejscie
hipermarketowe.
Ja zdecydowałem sie na zakup w www.opony.com i właśnie czekam na
przesyłkę ;-)
--
Pozdrowienia
Witek Ch

"...and lead us not into temptation, but deliver us some email."