Skuteczny sposob na prusaki
ikar
2006-01-16 03:01:41 UTC
Witam!!!
Dowiedzialem sie od mojej znajomej ze wprowadzily sie do niej prusaki (badz
karaluchy - dokladnie nie wytlumaczyla mi ktore to) i nie moze sobie z nimi
poradzic (dodam ze rzecz sie dzieje we Wroclawiu ;-P w domku jednorodzinnym
wiec nie bedzie problemu z sasiadami). Byc moze ktos mial podobny problem i
zna jakis skuteczny srodek (wyklikalem na google o jakichs pastach ktore sa
ponoc bardzo skuteczne) coby sie tego cholerstwa pozbyc bo z tego co mowi to
jak wchodzi rano do kuchni i zapala swiatlo to jej sie cala podloga i
szafiki ruszaja jak to talatajstwo zwiewa.

bardzo prosze o nietlumaczenie mi ze to NTG - niestety grupy o prusakach nie
znalazlem a ponoc sprawa dosc pilna

pozdrawia serdecznie

ikar

p.s. ew. moze ktos ma namiar na kogos z Wroc ktory takie cos usuwa ???
Lesława Ignaszewska
2006-01-16 09:03:32 UTC
Post by ikar
Witam!!!
Dowiedzialem sie od mojej znajomej ze wprowadzily sie do niej prusaki
Wklejam to, co kiedyś już pisałam na ten temat na innej grupie.

Kup "płytki" firmy Globol. Ja pozbyłam się moli, które wyhodowali lokatorzy
wynajmujący przed nami mieszkanie oraz karaluchów.
O tym, że te płytki naprawdę działają przekonałam się tego lata podczas
remontu, kiedy wyrzuciłam już dwuletnie zużyte i zapomniałam w to miejsce
kupić nowe. Natychmiast pojawiły się (jak sądzę od sąsiadów) z powrotem
szkodniki - po wstawieniu nowych płytek Globola znikły bez śladu.
Wynajmujemy 60 metrowe mieszkanie- jedna płytka jest w łazience za pralką,
druga w kuchni za szafką od zlewozmywaka i z nieproszonymi lokatorami mam
spokój.
Płytka wygląda tak Loading Image...
Ponoć ma działać tylko 4 miesiące, ale z tego co obserwuję, działa duuuużo
dłużej.

Przez pierwsze dwa dni trochę ją "czuć" w pomieszczeniu, potem zapach
znika.
--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)
http://leslawa-ignaszewska.com
click
2006-01-16 09:12:48 UTC
Post by Lesława Ignaszewska
Przez pierwsze dwa dni trochę ją "czuć" w pomieszczeniu, potem zapach
znika.
raczej receptory sie przyzwyczajaja
--
c l i c k 'n' r i d e |
www.speed4fun.org |
Instinct keeps me running |
mieczus
2006-01-16 10:46:10 UTC
Post by click
raczej receptory sie przyzwyczajaja
Przez innych jest tez niewyczuwalna POLECAM!
mieczus
click
2006-01-16 10:48:45 UTC
Post by mieczus
Przez innych jest tez niewyczuwalna POLECAM!
a ja polecam kota
serio
--
c l i c k 'n' r i d e |
www.speed4fun.org |
Instinct keeps me running |
ikar
2006-01-16 12:44:35 UTC
Post by click
Post by Lesława Ignaszewska
Przez pierwsze dwa dni trochę ją "czuć" w pomieszczeniu, potem zapach
znika.
raczej receptory sie przyzwyczajaja

eee..... raczej nie - ta plytka jest zamknieta w folii aluminiowej i po
otwarciu faktycznie ja czuc bo bardzo mokra jest (ten chemiczny srodek
odparowuje z taiej sciereczki - wiem bo na mrowki kiedys stosowalem). Jezeli
to dzieala na prusaki to napewno polece bo mrowki u mnie momentalnie sie
wyniosly ;-))

pozdrawia

ikar
Wojtek
2006-01-16 11:07:56 UTC
Oprócz płytek globol oferuje pastę na robale. Taką brązową,
która brzydko wygląda po nałożeniu (jak nie powiem
co), ale jest skuteczna. Do nałożenia w okolicach
kominów, wywietrzników, przewodów i wszelakich dziur.

Ja kupowałem pastę w Feniksie na rynku, choć jest
dostępna również w innych sklepach.

P.S. Nieproszeni goście mogą oczywiście również
wchodzić drzwiami i oknami ;-)
P.P.S. Karaluch jest duży i ciemnobrązowy
Prusak jest mniejszy i jasnobrązowy

Wojtek
JaMyszka
2006-01-16 11:58:00 UTC
[...]
U moich rodziców było podobnie:(
Mają kuchnię tuż za działającym zsypem:(
Parę lat cała rodzina walczyla aktywnie z tymi lokatorami - nie pomagały
różnego rodzaju aerozole, kostki czy płytki:(
Ale pasta SCHABEN-PASTE z GLOBOL-a, okazała się _R E W E L A C Y J N A_!!!
75g kosztuje niecałe 15 zł!
Już prawie 2 lata, jak kuchnia jest tylko głównych najemców;)
Od czasu do czasu pojawiają się nowi, ale to turyści;p
bardzo prosze o nietlumaczenie mi ze to NTG - niestety grupy o prusakach nie
znalazlem a ponoc sprawa dosc pilna
Toż to wrocławski problem:(
--
Pozdrawiam :)
JM
click
2006-01-16 11:59:11 UTC
Post by JaMyszka
Post by ikar
bardzo prosze o nietlumaczenie mi ze to NTG - niestety grupy o prusakach nie
znalazlem a ponoc sprawa dosc pilna
Toż to wrocławski problem:(
historyczny ;-)
tyle ze tu panowali Prusacy ;-P
--
c l i c k 'n' r i d e |
www.speed4fun.org |
Instinct keeps me running |
JaMyszka
2006-01-16 13:19:01 UTC
Post by click
[...]
historyczny ;-)
tyle ze tu panowali Prusacy ;-P
Ty się nie śmiej... hihihiii...
Kiedyś wprowadził mi się lokator, który wsześniej mieszkał na Ślicznej;/
To od niego podłapałam powiedzenie (z kumplem wynajmowali całe mieszkanie) -
płaciło dwóch, a mieszkało miliony;p
Jak się domyślasz - parę przyniósł z sobą - ale pasta dała radę;)
Czasami pojawiają się po przyniesieniu produktów spożywczych do domu;(
Dlatego na bieżąco wyciskam pastę pod półki;/
No i teraz, jak wyjęłam opakowanie, by dokładnie opisać ten środek, to zaraz
zaniosę go do zaprzyjaźnionego sklepu spożywczego, gdzie ostatnio taki jeden
wdzięczył się na ladzie:/
JaMyszka
2006-01-16 12:05:14 UTC
Tak to wygląda Loading Image...
A kot faktycznie - może być alternatywą ;p
ikar
2006-01-16 12:48:35 UTC
ok - skoro sie ta firma sprawdza to polece jedno i drugie ;-))

wszystkim serdecznie dziekuje ;-))

ikar

p.s. zastanawia mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie pogoglalem sobie troche
dzis i doczytalem sie ze plytka raczej odstrasza a pasta zabija tych
nieproszonych gosci wiec chyba pasta okarze sie skuteczniejsza ;-))
click
2006-01-16 12:51:44 UTC
Post by ikar
pogoglalem sobie troche
dzis i doczytalem sie ze plytka raczej odstrasza a pasta zabija tych
nieproszonych gosci wiec chyba pasta okarze sie skuteczniejsza ;-))
^^^^^^^^^

pogooglaj sobie jeszcze jak sie karze tych, ktorzy okaza sie byc odporni
na ortografie ;-)
--
c l i c k 'n' r i d e |
www.speed4fun.org |
Instinct keeps me running |
ikar
2006-01-16 18:13:48 UTC
Post by click
[...]
pogoglaj sobie kto to jest dyslektyk zanim nastepnym razem cos takiego
napiszesz bo mozesz kogos niepotrzebnie urazic. ;-)

pozdrawia

ikar

p.s. mnie nie uraziles wiec bije sie w piersi i obiecuje 20x napisac okaŻe
gdyz dyslektykiem nie jestem (ale bieglem do autobusu i nie zauwazylem ze mi
sie r wcisnelo ;-P
click
2006-01-17 08:40:40 UTC
Post by ikar

pogoglaj sobie kto to jest dyslektyk zanim nastepnym razem cos takiego
napiszesz bo mozesz kogos niepotrzebnie urazic. ;-)
jaaaasne
za moich czasow dyslektykow bylo tak niewielu, ze nawet nie bylo dla
nich nazwy, a cala reszte nazywalo sie to len albo balwan
Post by ikar
p.s. mnie nie uraziles wiec bije sie w piersi i obiecuje 20x napisac okaŻe
gdyz dyslektykiem nie jestem (ale bieglem do autobusu i nie zauwazylem ze mi
sie r wcisnelo ;-P
spelniles warunki grzechu odpuszenia wiec bedzie ci wybaczone ;-)
--
c l i c k 'n' r i d e |
www.speed4fun.org |