[gww] rękawice w płynie
ddddddd
2013-03-14 21:16:42 UTC
Gdzie we Wrocławiu dostanę "rękawice w płynie"? coś jak tu:
http://www.sklep-alarmy.pl/?167,pl_rekawice-w-plynie-rewelacyjny-srodek-zabezpieczajacy-i-nawilzajacy
nie koniecznie dokładnie ten środek (bo go nie znam), rękawice w płynie
ostatnio widziałem chyba z 15 lat temu :)
Chcę pogrzebać trochę przy aucie, a pamiętam że to dobrze chroniło przed
zabrudzeniem
Lukasz
wolim
2013-03-14 21:38:13 UTC
Post by ddddddd
[...]
Szukaj pod "pasta ochronna do rąk".

Pozdrawiam,
MW
januszek
2013-03-16 14:45:09 UTC
Szukaj "rękawice biologiczne", ja polecam Eilfix Manu Gard.

j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"