[gdzie] jezioro, domki, okolice wroclawia
jaca
2005-07-16 15:59:19 UTC
Witam,

planuje wyskoczyc gdzies z dziewczyna w ostatni weekend lipca, chcialbym
zeby:
- bylo w miare blisko (okolice wroclawia)
- bylo ladnie i czysto
- byla mozliwosc wynajecia domkow
- finansowo mnie to nie zdruzgotalo (jednak bez przesadnych
oszczednosci, place - wymagam;)

Znam ze slyszenia lub tez z jednodniowych wypadow pewne kapieliska,
jednak nie wiem praktycznie nic o infrastrukturze (domki, warunki,
ceny), moze ktos wie cos wiecej o kapieliskach:
- Sulistrowiczki
- Mietkow
- Maniow
- Slawa (to chyba troche dalej)

Bede wdzieczny za wszelkie info o wymienionych wyzej miejscach jak
rowniez i o wszelkich innych propozycjach

Pozdrawiam
jaca
Jotte
2005-07-16 16:58:47 UTC
Post by jaca
Bede wdzieczny za wszelkie info o wymienionych wyzej miejscach jak
rowniez i o wszelkich innych propozycjach
Jedz do Radkowa. Bylem w maju ze swoja kobieta i polecam z czystym sumieniem
(z tym, ze to ~100 km). Chcesz wiecej info - napisz.
Jotte
Lebi
2005-07-16 17:55:27 UTC
Post by jaca
- Sulistrowiczki
- Mietkow
- Maniow
- Slawa (to chyba troche dalej)
ja bym Slawe odradzil, a polecil Boszkowo,
pozdrawiam,
Lebi
człowiek
2005-07-16 19:24:36 UTC
Post by Lebi
ja bym Slawe odradzil, a polecil Boszkowo,
Slawa i Boszkowo sa juz dosc daleko od Wroclawia, jesli rozpatrujesz
taka odleglosc polecilbym ladniejsze moim zdaniem miejsca - Lagow
Lubuski, bardzo ladna miejscowosc ktora turysci nawiedzaja tlumnie tylko
przez tydzien w roku - w trakcie lata filmowego pod koniec czerwca..
albo Niesulice z bardzo czystym jeziorem Nieslysz. Obie miejscowosci ok.
2,5h autem od Wroclawia, wydaje mi sie ze do Slawy czy Boszkowa nie jest
blizej.

pozdrawiam, lukasz
³ysy
pozdrawiam, lukasz
człowiek
2005-07-16 22:06:43 UTC
nad nieslysz jezioro jest niestety dalej niz do slawy....
Chyba sie mylisz.........
Rzeczywiscie, jakos nie bylem swiadomy ze Slawa jest tak daleko na
zachodzie, jezdzilem tam od innej strony :) Faktycznie wiec do Slawy
jest nieco blizej [na moje oko niewiele, ktoredy najszybciej do Slawy?
droga na Zielona Gore i (bleh!) Gorzow odbijajac za Polkowicami na
Glogow? ], co nie zmienia faktu, ze Niesulice maja jak dla mnie znacznie
lepszy klimat :p i czystsza wode! :)

pozdrawiam, lukasz
³ysy
2005-07-17 06:01:34 UTC
Ja w³asnie dzi¶ siê tam wybieram :))) i moim zdaniem do s³awy najszybciej
zajechaæ Wroc³aw>Trzebnica>¯migród>Rawicz>Góra>Szlichtyngowa> i dalej
wioskami bedzie juz ze 20km.
Ca³a trasa moim zdaniem po obliczeniach z mapy to ok150km (pierwszy raz bede
jecha³ t± tras±)

A do Niesulic to juz trzeba drog± na Zielon± Góre i jak dobrze pamiêtam to
na liczniku wychodzi³o mi co¶ ok.220km
Wiêc ró¿nica spora :))
Pozdrawiam
pozdrawiam, lukasz
OpeK
2005-07-18 05:55:53 UTC
Post by jaca
[...]
Wilczyn Lesny, a jak juz do Slawy, to mozna tez podjechac do Boszkowa,
Lginia i do Wielenia skad wlasnie wrócilem ;-)

OpeK
OpeK

OpeK
Waldek Brygier
2005-07-18 07:08:08 UTC
Post by OpeK
Wilczyn Lesny,
Wygląda zachęcająco...
Byłeś tam może? Mógłbyś coś więcej o tym ośrodku powiedzieć?
Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880
OpeK
2005-07-18 09:52:52 UTC
Post by OpeK
Wilczyn Lesny,
Wygl±da zachêcaj±co...
By³e¶ tam mo¿e? Móg³by¶ co¶ wiêcej o tym o¶rodku powiedzieæ?
Wilczyn Le¶ny jest na trasie Trzebnica - Oborniki Šl±skie. Jest tam do¶c
du¿e, strze¿one k±pielisko i domki w lesie. Cen nie pamiêtam, ale nie jest
drogo.

OpeK
Waldek Brygier
2005-07-18 11:06:43 UTC
Wilczyn Leśny jest na trasie Trzebnica - Oborniki Śląskie. Jest tam
dośc duże, strzeżone kąpielisko i domki w lesie. Cen nie pamiętam,
ale nie jest drogo.
Gdzie jest to wiem, że kąpielisko tam to też wiem, ceny znam z ich strony
www :-)
Chodziło mi raczej o subiektywne odczucia. Chcielibyśmy się gdzieś na
tydzień nad jezioro wyrwać z trzyletnim dzieckiem i nie wiem, czy to będzie
dobry pomysł?
Na razie jestem na tak :-)
Elias
2005-07-18 12:50:23 UTC
Post by Waldek Brygier
Chodziło mi raczej o subiektywne odczucia. Chcielibyśmy się gdzieś na
tydzień nad jezioro wyrwać z trzyletnim dzieckiem i nie wiem, czy to
będzie dobry pomysł?
IMO kiepski ze względu na trawiastą plażę i dość strome, betonowe
zejście z plaży do wody. Dzieciątko może zapomnieć o babkach, grajdole i
brodzeniu w wodzie po kostki.
marek will
2005-07-18 20:22:17 UTC
Witam
Proponuje świetne miejsce ,ośrodek położony między Kamieńcem Ząbkowickim a
Paczkowem. ,Bartniki.
Dookoła cztery jeziorka,dodatkowo przepływa Nysa a w odległości 1 km potężny
zbiornik większy niż zalew w Otmuchowie.
Domki kampingowe w cenie 40zł za domek 4 osobowy,na miejscu świetny plac
zabaw dla dzieci,bar.
Cisza spokój a bliskość czeskiej granicy dodaje możliwość tańszych zakupów
pewnych towarów.
niespak
2005-07-19 22:21:30 UTC
W granicach oko³o 50 km od Wroc³awia to np.
http://www.golina.republika.pl/
Jest tam k±pielisko - ratownik, piaszczysta pla¿a (raczej niewielka),
³agodne zej¶cie do pocz±tkowo p³ytkiej wody, ryby i naoko³o lasy (grzyby). W
okolicy: np. zabytki Wo³owa.
Jak na kilka dni, to warto.
piwcior
2005-07-26 12:48:43 UTC
Witam
Kilka dni temu w wątku: "[gdzie] jezioro, domki, okolice wroclawia" ktoś
pisał o domkach kempingowych w miejscowości Bartniki. Czy zna ktoś może
numer telefonu do tego ośrodka?
Pozdrawiam
Piwcior
marek will
[...]